Kledinglijn v.v. Barneveld

De kledinglijn van v.v. Barneveld is alleen verkrijgbaar bij Rijnders Sport in Barneveld of via de website van Rijnders Sport.

Het v.v.Barneveld-shirt, broekjes, sokken, trainingspakken, wind/regenjack en tassen heeft Rijnders Sport allemaal op voorraad. Vraag aan de medewerker in de winkel naar het gewenste v.v.Barneveld artikel. Ze helpen je graag!

Voor donderdag 12 uur bestellen = zaterdagochtend afhalen bij Rijnders Sport

Regels kledinglijn

De voetbalvereniging heeft enkele afspraken gemaakt over de v.v.Barneveld-kleding en ballen. De afspraken zijn:

- Alle kleding die gedragen wordt in teamverband voor, tijdens en na een wedstrijd van elk elftal wordt geleverd door Rijnders Sport.
- Trainingskleding van de selectie-elftallen wordt ook geleverd door Rijnders Sport.
- Rijnders Sport levert bovendien alle wedstrijd- en trainingsballen.
- Kleding en tassen met uitingen van een sponsor dienen te lopen via de kledingcommissie.
- Team/wedstrijdkleding kan uitsluitend via de kledingcommissie van de vereniging worden aangeschaft.
- Zonder toestemming van de vereniging mag er geen enkel ander merk worden gebruikt dan Hummel, Stanno, Derbystar, Select en Reece.
- Kledinglijn shirt model Liverpool, broekjes model Euro.

Voor het bestellen van sponsorkleding voor het hele elftal kun je contact opnemen met:

Sonja Schakel tenuebeheer 06-23464948 E-mail: tenuebeheer@vvBarneveld.nl
Anton Schol kledingcommissie E-mail : pr@vvBarneveld.nl

Ze maken een offerte op maat. Het logo van de sponsors wordt door middel van sublimatie op het shirt gedrukt. Hierdoor is het zeer voordelig om meerdere kleuren op het shirt te drukken én het logo blijft voor altijd op het shirt!

Voor overige vragen over v.v. Barneveld kleding kun je terecht bij Rijnders in de sportspeciaalzaak Rijnderssport gevestigd aan Jan v Schaffelaarstraat 56 in Barneveld of kijk voor de teamkleding op Rijnderssport.nl.