Lid worden van v.v. Barneveld

Heb jij ook zin om lekker te voetballen bij een leuke club?
Word dan lid bij Voetbal Vereniging Barneveld.

Eerst uitproberen? Dat kan! Je kunt een paar keer vrijblijvend mee trainen om de sfeer te proeven en om te kijken hoe het is.

Kom eens langs op sportpark t Nieuwe Oost, er zijn altijd mensen aanwezig die je kunnen helpen.

v.v. Barneveld biedt erg veel aandacht aan haar jeugdteams. Ook zijn er steeds meer jeugdtrainers gekomen die hun diploma gehaald hebben bij de K.N.V.B. In veel gevallen zijn dit ouders die uit betrokkenheid bij hun kind en de club wat uurtjes per week hun voetbalpassie met ons delen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel vrijwilligers die de club een handje helpen. Uiteraard zijn jouw ouders ook van harte welkom bij ons!

Bij v.v. Barneveld kunnen kinderen al heel jong terecht in het zogenoemde kuikenvoetbal. Een speels aangepast voetbalprogramma voor jongens en meisjes van 4 tot en met 6 jaar. In een ongedwongen sfeer leren de kinderen de beginselen van het voetbal. Het doel is uiteraard om op een plezierige manier alvast een beetje te wennen aan het spelletje. Bij v.v. Barneveld telt de jeugd mee. Want naast het voetbal worden er regelmatig allerlei activiteiten georganiseerd voor elke leeftijdsgroep. Gezelligheid en ontspanning staan daarbij voorop. v.v. Barneveld is dan ook een actieve en bruisende voetbalclub. Spreekt dit alles je aan? Kom dan voetballen bij v.v. Barneveld!

Formulieren

Wilt u lid worden van onze vereniging, dan kunt u hier het aanmeldingsformulier downloaden en invullen.
Deze formulieren kunt u ook vinden in onze kantine aan de bar.

Ieder nieuw lid zal twee recente pasfoto's moeten meenemen en een kopie van het legitimatiebewijs.

Ledenadministratie
Trudy van Dijk
Leeuwebekstraat 6
3772 XR Barneveld
06-19244029 (bereikbaar tot 21:00 uur)
leden@vvbarneveld.nl

Wilt u donateur worden van onze vereniging dan kunt u hier een formulier downloaden en deze invullen.

Heeft u een adreswijziging dan kunt u hier een formulier downloaden en deze invullen.

Wilt u zich afmelden dan kunt u hier een formulier downloaden en deze invullen.
Jeugd onder de 18 jaar kunnen zich alleen uitschrijven op dinsdagavond tussen 18.00 uur en 19.30 uur met een ouder/verzorger.