Sponsoring

Wat is er nou beter dan uw bedrijf promoten en tegelijk te investeren in sportiviteit? Bij v.v.Barneveld hebben wij meerdere opties om dit te doen!
U bent dan ook van harte welkom als sponsor van v.v.Barneveld.

Wij bieden verschillende sponsor opties, zoals het plaatsen van een reclamebord langs het veld, tenuesponsor van één van onze teams, uw reclame op de schermen in de kantine, wedstrijdaankondiging in Barneveldse Krant, wedstrijdballen etc. Ook bieden wij verschillende sponsorpakketten aan.

Wij nodigen uw dan ook uit om voor informatie over sponsoring te E-mailen naar: pr@vvbarneveld.nl zodat wij u volledig kunnen informeren naar onze sponsor mogelijkheden en uw wensen hierin.

v.v. Barneveld hoopt u als sponsor te mogen begroeten bij onze mooie en oudste voetbalvereniging van Barneveld.